„In cel de-al treilea trimestru din 2016/2017, am inregistrat din nou o crestere a profitabilitatii comparativ cu anul precedent. Cresterea cifrei de afaceri a fost foarte imbucuratoare in sezonul de toamna al acestui an, atat in Germania, cat si in restul Europei, o parte tot mai mare din acest succes revenind activitatilor noastre online”, a declarat Albrecht Hornbach, Presedintele Consiliului de Administratie al Hornbach Management AG.
Magazinele de bricolaj au inregistrat o crestere a cifrelor de afaceri cu 6% in primele noua luni
Potrivit unui comunicat remis 9am, cifrele de afaceri ale celui mai mare subconcern operativ, Hornbach Baumarkt AG, au crescut in cel de-al treilea trimestru (1 septembrie – 30 noiembrie 2016) cu 4,4%, ajungand la peste 900 milioane euro. In primele noua luni ale anului 2016/2017, cele 154 magazine de materiale de bricolaj Hornbach din cele noua tari europene – care nu au inregistrat nicio modificare comparativ cu trimestrul precedent – au inregistrat o crestere a cifrei nete de afaceri de 6%, ajungand la aproape 3 miliarde euro.Raportat la suprafata si la efectele variatiei cursului de schimb valutar, cifrele de afaceri ale magazinelor de bricolaj au crescut in cel de-al treilea trimestru cu 3% si in primele noua luni ale exercitiului financiar 2016/2017 cu 4%.
Filialele Hornbach din afara Germaniei au inregistrat cele mai mari cresteri ale cifrei de afaceri
In acest caz, business-urile raportat la suprafata au crescut cu 3,9% in cel de-al treilea trimestru, comparativ cu anul anterior, si cu 6,1% in primele noua luni. In Germania, cresterea cifrei de afaceri raportat la suprafata, care a fost de 2,2% in cel de-al treilea trimestru si de 2,4% in primele noua luni, a ramas la nivelul din primele sase luni. Rezultatul operational consolidat (EBIT) al subconcernului a crescut cumulat dupa primele noua luni cu 4,5%, ajungand la 133 milioane euro.Subconcernul Hornbach Baustoff Union GmbH (HBU), care este orientat mai puternic spre clientii profesionali din industria constructiilor decat subconcernul Hornbach Baumarkt AG, a inregistrat in cel de-al treilea trimestru o crestere a cifrei nete de afaceri de 8,4%, ajungand la 67,4 milioane euro. In primele noua luni, cifra de afaceri a crescut cu 4,6%, ajungand la 190,7 milioane euro, iar rezultatul opreational consolidat (EBIT) a cunoscut o evolutie de 5%, ajungand la 8,7 milioane euro.
Iohannis: Impozitul pe cifra de afaceri a companiilor nu mi se pare...
Prognosticul privind cifra de afaceri si profitul pentru intregul exercitiu financiar 2016/2017 a fost confirmat de catre Consiliul de Administratie la prezentarea indicatorilor pentru cele noua luni. Conform acestora, se preconizeaza in continuare, atat pentru grupul Hornbach, cat si pentru subconcernul Hornbach Baumarkt AG, cresteri ale cifrei de afaceri de circa 5%. De asemenea, se estimeaza ca rezultatul opreational consolidat (EBIT), excluzand profiturile si cheltuielile neoperative in subconcernul Hornbach Baumarkt AG, se va situa la nivelul anului precedent (99,3 milioane euro), iar in intregul concern Hornbach Holding la nivelul exercitiului financiar 2015/2016 (151,2 milioane euro).
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Se vor scumpi produsele Sabon din cauza războiului din Fâșia Gaza? Răspunsul...
Sursa: retail.ro
-
Construind poduri, nu ziduri: Ghid pentru a dezvolta relații sănătoase
Sursa: garbo.ro
-
#GreenEnergy4Everyone – Claudiu Butacu: informarea, soluția pentru prosumatori
Sursa: green.start-up.ro
-
Digital Banking Scorecard: Digitalizarea versus nevoile clienților
Sursa: futurebanking.ro
-
Atplay, locul care arată că poți să educi copiii prin tehnologie și jocuri
Sursa: start-up.ro
-
Studiu: Inflația și taxele mărite, principalele cauze ale problemelor din retail
Sursa: wall-street.ro
-
Irina Fodor, mesaj acid pentru foștii jurați Chefi la cuțite: Nu am scăzut...
Sursa: kudika.ro