De exemplu, Peter Gruber, coproprietarul echipei americane de baseball L.A Dodgers, isi pastreaza biroul intr-un „haos organizat”, pentru a fi mai putin intimidant pentru clientii sau asociatii sai. Asta inseamna ca vei gasi pe masa lui de lucru foarte multe obiecte personale, precum figurine, suveniruri sau cadouri.
Craig Newmark, fondatorul platformei Craigslist, are un birou organizat minimalist. Un calculator, un telefon, cateva coli si un suport pentru pixuri. Aceste instrumente de scris sunt nelipsite de pe biroul unui manager, indiferent de domeniul in care lucreaza. Pentru ca trebuie adeseori sa semneze acte, sa isi organizeze mai usor ideile trecandu-le pe hartie, sau sa le ofere cuiva care trebuie sa semneze un contract, aceste instrumente de scris sunt indispensabile.
Arianna Huffington, redactorul-sef al publicatiei Huffington Post are un birou plin cu carti: doua dulapuri inalte au rafturile pline de carti despre industria media, jurnalism sau de management si strategie. Altele sunt tinute la indemana, pe birou, in timp ce multe sunt asezate una peste alta pe jos.
David H. Stevens, CEO-ul Asociatiei Bancherilor din SUA, si-a decorat biroul cu diplome si atestate ale studiilor pe care le-a urmat sau care ii ilustreaza parcursul profesional. De asemenea, el s-a inconjurat si cu lucruri care au o valoare sentimentala, asa cum este o scrisoare din partea presedintelui american Barack Obama, in care ii multumeste pentru timpul petrecut la conducerea Administratiei Federale a Locuintelor.
Tim Brown, CEO-ul companiei de consultanta IDEO, a introdus o regula inedita in compania sa: nimeni nu sta la acelasi birou mai mult de o saptamana. Asta inseamna ca angajatii nu stiu niciodata langa cine vor nimeri saptamana urmatoare, dar si ca au ocazia de a-si cunoaste mai bine colegii si de a invata de la ei. Brown nu se abate nici el de la regula si sta la birou ca orice alt angajat al sau. Cu toate acestea, nu se desparte de laptopul sau.
5 aspecte de care să ții cont când alegi cadoul pentru colegul de...
Ce nu trebuie sa iti lipseasca de pe birou
Chiar daca nu ai un birou cu vedere spre Central Park si un spatiu larg de desfasurare, asta nu inseamna ca nu iti poti face masa de lucru mai primitoare sau mai functionala. Iata o lista cu cateva lucruri pe care si tu ar trebui sa le ai:
- Un cablu USB
- Un suport de instrumente de scris, in care sa pastrezi pixuri si creioane
- Coli albe
- O agenda
- Post-it-uri
- Capsator
- Foarfece
- Markere colorate
- Servetele
- Cateva suporturi de cani sau pahare
- Niste casti bune iti vor fi utile indiferent ca lucrezi intr-un mediu linistit sau in unul agitat sau zgomotos
- O lampa de birou, pentru serile in care esti nevoit sa stai peste program
- Un stick de memorie sau un hard disk extern
- Obiecte personale sau cu valoare sentimentala
Cum pot managerii să iasă în evidență prin respectarea etichetei în...
Sursa foto: Shutterstock, LinkedIn
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Go big or Go home: cum să te extinzi în Silicon Valley ca firmă din România
Sursa: start-up.ro
-
Google Green Light este soluția software care poate fluidiza traficul în România
Sursa: green.start-up.ro
-
Se vor scumpi produsele Sabon din cauza războiului din Fâșia Gaza? Răspunsul...
Sursa: retail.ro
-
Construind poduri, nu ziduri: Ghid pentru a dezvolta relații sănătoase
Sursa: garbo.ro
-
România a avut cea mai mare rată a inflației din UE în februarie
Sursa: futurebanking.ro
-
Tarot online: Se teme că te poate pierde?
Sursa: kudika.ro
-
Ministrul Energiei: Reactorul nuclear de la Doicești va fi cu 20-30% mai...
Sursa: wall-street.ro