Managerii de succes stiu cat de important este sa aiba mereu un birou organizat, in care sa isi maximizeze productivitatea, dar sa se simta si suficient de confortabil incat sa poata petrece ore lungi in fata calculatorului. Cum arata biroul lor de la job reprezinta si o carte de vizita pentru potentialii parteneri de afaceri. Mai multi CEO de succes si-au prezentat birourile, intr-un articol publicat pe LinkedIn.

De exemplu, Peter Gruber, coproprietarul echipei americane de baseball L.A Dodgers, isi pastreaza biroul intr-un „haos organizat”, pentru a fi mai putin intimidant pentru clientii sau asociatii sai. Asta inseamna ca vei gasi pe masa lui de lucru foarte multe obiecte personale, precum figurine, suveniruri sau cadouri.



Craig Newmark
, fondatorul platformei Craigslist, are un birou organizat minimalist. Un calculator, un telefon, cateva coli si un suport pentru pixuri. Aceste instrumente de scris sunt nelipsite de pe biroul unui manager, indiferent de domeniul in care lucreaza. Pentru ca trebuie adeseori sa semneze acte, sa isi organizeze mai usor ideile trecandu-le pe hartie, sau sa le ofere cuiva care trebuie sa semneze un contract, aceste instrumente de scris sunt indispensabile.



Arianna Huffington
, redactorul-sef al publicatiei Huffington Post are un birou plin cu carti: doua dulapuri inalte au rafturile pline de carti despre industria media, jurnalism sau de management si strategie. Altele sunt tinute la indemana, pe birou, in timp ce multe sunt asezate una peste alta pe jos.



David H. Stevens
, CEO-ul Asociatiei Bancherilor din SUA, si-a decorat biroul cu diplome si atestate ale studiilor pe care le-a urmat sau care ii ilustreaza parcursul profesional. De asemenea, el s-a inconjurat si cu lucruri care au o valoare sentimentala, asa cum este o scrisoare din partea presedintelui american Barack Obama, in care ii multumeste pentru timpul petrecut la conducerea Administratiei Federale a Locuintelor.



Tim Brown
, CEO-ul companiei de consultanta IDEO, a introdus o regula inedita in compania sa: nimeni nu sta la acelasi birou mai mult de o saptamana. Asta inseamna ca angajatii nu stiu niciodata langa cine vor nimeri saptamana urmatoare, dar si ca au ocazia de a-si cunoaste mai bine colegii si de a invata de la ei. Brown nu se abate nici el de la regula si sta la birou ca orice alt angajat al sau. Cu toate acestea, nu se desparte de laptopul sau.

Citeste si:
5 aspecte de care să ții cont când alegi cadoul pentru colegul de...
5 aspecte de care să ții cont...



Ce nu trebuie sa iti lipseasca de pe birou

Chiar daca nu ai un birou cu vedere spre Central Park si un spatiu larg de desfasurare, asta nu inseamna ca nu iti poti face masa de lucru mai primitoare sau mai functionala. Iata o lista cu cateva lucruri pe care si tu ar trebui sa le ai:

  • Un cablu USB
  • Un suport de instrumente de scris, in care sa pastrezi pixuri si creioane
  • Coli albe
  • O agenda
  • Post-it-uri
  • Capsator
  • Foarfece
  • Markere colorate
  • Servetele
  • Cateva suporturi de cani sau pahare
  • Niste casti bune iti vor fi utile indiferent ca lucrezi intr-un mediu linistit sau in unul agitat sau zgomotos
  • O lampa de birou, pentru serile in care esti nevoit sa stai peste program
  • Un stick de memorie sau un hard disk extern
  • Obiecte personale sau cu valoare sentimentala
Aceste lucruri ar trebui sa se gaseasca in orice birou, fie ca le tii pe masa sau intr-un dulap. Cand nu le ai la indemana, trebuie sa iti intrerupi ritmul de lucru, iar asta te face mai putin productiv. Nu degeaba managerii de succes isi creeaza birouri functionale, dar in care sa se simta in largul lor si in care munca sa devina o placere.
Citeste si:
Cum pot managerii să iasă în evidență prin respectarea etichetei în...
Cum pot managerii să iasă în...

Sursa foto: Shutterstock, LinkedIn


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.