Faimos pentru reinterpretarea stilului de viata italian intr-o maniera contemporana, creativa, brandul italian de lux Furla inaugureaza, incepand din luna septembrie, un magazin de genti in Baneasa Shopping City.

Brandul Furla este 100 % italian, in istorie si spirit. Fondata in anul 1927 la Bologna de Aldo si Margherita Furlanetto, Furla se apropie de aniversarea a 90 de ani puternic ancorata in trecutul solid al flerului sau pentru frumusete, designului inovator, traditionalei sale maiestrii si expertizei iscusitilor sai artizani, se precizeaza in comunicatul remis 9AM.ro.

Noul magazin din Baneasa Shopping City va comercializa exclusiv gentile din linia de produse FURLA. Spatiul dedicat mixeaza in 126 mp. creativitatea si eleganta fara varsta cu un design unic. Colectia de genti pentru toamna/iarna 2016 propune modele in culori luminoase, cu un design smart, din piele high-end, in spiritul ludic, optimist, caracteristic Furla.

Brandul Furla este adus in Romania in sistem de franciza de Millenium Pro Design. Redeschiderea marcheaza un nou capitol Furla in Romania. Dupa un prim contact cu publicul romanesc pe una din arterele comerciale ale Capitalei, Furla si-a concentrat portofoliul exclusiv in travel retail, offline si online.

"Inaugurarea magazinului din Baneasa Shopping City vine ca o continuare fireasca a cresterii naturale a brandului. De-a lungul ultimelor sezoane, Furla a facut echipa cu fotograful Mario Testino, care a conturat imaginea artistica a brandului, capturand in campaniile sale publicitare stilul de viata italian, optimist, colorat, contagios" afirma Ana Pintilie, Marketing Manager Millenium Pro Design.

Singurul brand italian cu crestere rapida din segmentul premium, prezent in peste 100 de tari, cu peste 1600 de magazine, Furla are sedii regionale la Bologna, Milano, New York, Hong Kong si Tokyo. Inaugurand constant noi linii de produse si magazine pe intreg mapamondul, Furla si-a dublat vanzarile globale in ultimii cinci ani. Crestere datorata mai ales expansiunii asiatice, acolo unde expresivitatea colorata si ADN-ul italian al brandului au atras rapid un segment de public important. Anul trecut, 2 milioane de genti Furla s-au vandut in intreaga lume, cate una la fiecare 16 secunde.

Citeste si:
Fiica Oanei Roman începe școala. Ce decizie a luat vedeta: „Din 11...
Fiica Oanei Roman începe...

Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.