Fiecare persoana care isi doreste cu ardoare sa ajunga pe culmile succesului si sa avanseze in cariera intr-un mod rapid si sanatos trebuie sa stie cateva lucruri foarte importante.

Sefii tai nu sunt responsabili pentru cariera ta, ci tu insuti. Daca astepti ca ei sa-ti recunoasca meritele si sa propuna avansarea ta in organigrama companiei in care lucrezi, ai putea astepta mult si bine. Daca vrei sa te bucuri de succes in cariera, citeste si pune in aplicare cele 5 sfaturi de mai jos. Ar putea fi cele mai bune sfaturi pe care le-ai putea primi in acest moment:

1. Competenta nu este suficienta

Daca esti o persoana competenta, avem o veste mai putin imbucuratoare pentru tine: competenta nu este suficienta pentru a avansa in cariera, conform careercast.com. Trebuie sa te asiguri, in plus, ca eforturile tale sunt observate de catre manageri, trebuie sa dezvolti relatii amicale cu colegii de munca si sa lasi intotdeauna o usa deschisa atunci cand iti schimbi jobul. Invata sa ceri ceea ce-ti doresti, in special atunci cand rezultatele tale sunt exceptionale.

2. Niciodata nu esti pregatit suficient pentru un post de conducere. Dar nu-l refuza!

Niciodata in cariera ta nu vei fi suficient de bine pregatit pentru a ocupa un prim post de conducere. Insa nu trebuie sa refuzi o astfel de ocazie. Coordonarea unei echipe se invata rapid, practicand-o efectiv si in special daca detii suficiente cunostinte in domeniul in care activezi. Atunci cand se iveste o astfel de ocazie, bucura-te de ea si accept-o.

3. Stabileste cat mai multe relatii

O persoana fara relatii este o persoana condamnata la stagnare profesionala. Nu ne referim la ceea ce romanii numesc „pile”, ci la a lasa intotdeauna o buna impresie in interactiunile cu alte persoane din industria in care activezi, conform careerealism.com. Persoanele care te plac sunt si cele din partea carora ar putea aparea oportunitati stralucite in cariera ta. Fiecarei persoane ii place sa lucreze cu oameni pe care ii agreeaza.

4. Nu doar salariul este important

Atunci cand cauti un loc de munca perfect pentru tine, afla ca s-ar putea sa nu-l gasesti niciodata, insa intotdeauna merita sa incerci. Afla, in plus, ca nu doar salariul este important, ci si conditiile de munca. Chiar daca ai un salariu bun, dar lucrezi intr-un loc aflat foarte departe de casa, intr-o cladire veche, unde iarna este prea frig, iar vara este prea cald, cu siguranta ai renunta la cateva sute de lei din venitul tau pentru a lucra intr-un astfel de parc de birouri.

5. Exista viata si dupa job

Fii relaxat la locul de munca si nu uita ca exista viata si dupa job. Viata ta personala este la fel de importanta ca viata profesionala. In acest fel, o posibila concediere nu te va mai inspaimanta, iar un angajat relaxat va fi considerat mai competent decat un angajat stresat si obsedat de perfectiune la locul de munca.

Citeste si:
Tily Niculae și-a început cariera la doar 16 ani. Cât de greu i-a...
Tily Niculae și-a început...

Sursa foto: shutterstock.com/baranq/one photo/nd3000


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.