Micsorarea preturilor este generata in special de scaderea cererii, interesul turistilor mutandu-se catre pachete tip charter. Majoritatea turistilor care cumpara vacante online au ales pentru vara aceasta pachete in locatii insorite, precum insulele grecesti - Chania, Creta, Lefkada sau Santorini, dar si Mallorca si Tenerife (Spania), Cipru, Croatia sau Portugalia, arata studiul.
"Este un efect normal al pietei. Vara este perioada concediilor prelungite in destinatii calde, majoritatea cu mare, plaje si atractii la indemana, si mai putin a sejururilor active, in destinatii urbane", explica Remus Visan, directorul general al Paravion.
Potrivit datelor analizate de Paravion, tarifele cele mai ridicate pentru sejururi in capitalele europene se inregistreaza in lunile considerate high season pentru acest tip de vacante, respectiv aprilie - mai si septembrie - octombrie.
Primavara, city break-urile genereaza circa 45% din totalul vanzarilor de vacante Paravion, in timp ce pe timp de vara, respectiv in lunile iunie, iulie si august, ajung sa genereze aproximativ 30%/, restul fiind inlocuit de sejururile charter.
Cele mai mari scaderi ale tarifelor pentru pachetele de tip city break incepand cu 1 mai ajung la 20% in orase din Italia, Cehia sau Olanda.
Potrivit agentiei, anul acesta cererea pentru city break-uri au crescut cu aproximativ 40% comparativ cu perioada similara a anului trecut.
"Iubitorii de vacante active stiu ca vara este un moment propice pentru city break-uri prelungite, cand pot profita de toate atractiile orasului, evitand, in acelasi timp, aglomeratia specifica marilor metropole. Multi dintre ei aleg orase cu plaje, reusind sa imbine cultura, distractia si relaxarea, la preturi foarte avantajoase, cu rezervarile biletelor de avion facute din timp", a mai spus Remus Visan.
Chase & Status pregătesc un show incendiar la festivalul Massif
Paravion a anuntat recent ca va intra in acest an pe pietele din Statele Unite ale Americii, Orientul Mijlociu si sud-estul Asiei, extindere care va genera in 2017, circa 25% din cifra de afaceri consolidata, pe grup.
Portalul Paravion este prezent pe piata europeana de turism in Marea Britanie, Spania, Ungaria, Bulgaria sau Cipru.
Agentia activeaza din 2015 si in Turcia, sub brandul Bavul.com, achizitionat de la gigantul Turkcell.
Anul trecut, veniturile companiei s-au ridicat la 46 milioane euro in Romania, respectiv 21 milioane euro in Turcia, cifra de afaceri consolidata depasind 65 milioane euro, scrie MEDIAFAX.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 22-28 aprilie
Sursa: garbo.ro
-
Cine sunt câștigătorii premiilor RoFintech Awards 2024?
Sursa: futurebanking.ro
-
O companie importantă de logistică și transport achiziționează 100 camioane...
Sursa: wall-street.ro
-
10 Mesaje pe care ar trebui să le lipim prin toată casa ca să le vedem cât...
Sursa: kudika.ro