Cateva cifre par menite sa semene panica printre agentii de vanzari. Spre exemplu, 44% dintre acestia renunta la un potential client dupa doar o singura sesiune de discutii, iar 80% dintre cazurile de succes au nevoie, pentru a se materializa, de cinci follow-up-uri.
In concluzie, 44% dintre agentii de vanzari au cel putin 80% sanse sa nu-si atinga obiectivele. Perseverenta este, insa, doar una dintre lectiile pe care magazinele de succes si oamenii care lucreaza in vanzari si marketing le pot invata din cifrele elocvente de mai jos.
Iata cateva trucuri la care magazinele si persoanele de succes apeleaza pentru a atrage clientii ca un magnet:
1. 85% dintre cosumatori doresc sa beneficieze de reduceri de preturi
85% dintre potentialii clienti ai unui magazin isi doresc sa beneficieze de reduceri de preturi prin intermediul unor cupoane sau carduri de fidelitate si tind sa intre in magazinele care le ofera astfel de avantaje, conform placed.com. Prin urmare, toate magazinele de succes au nevoie de un astfel de echipament de ultima generatie care le-ar putea face sa-si dubleze numarul de clienti.
2. Rapiditatea raspunsului
Un studiu citat de slideshare.net arata ca intre 35% si 50% dintre vanzari sunt obtinute de agentii care raspund primii la o solicitare.
3. Povestile vand cel mai bine
Dupa o prezentare a unei afaceri sau a unei oportunitati, 63% dintre membrii audientei isi amintesc povestile si doar 5% isi amintesc cifrele statistice, dupa cum noteaza mannerofspeaking.org. Prezentarea unui magazin cu ajutorul unor povesti adaptate tipului de audienta este mult mai eficienta decat prezentarea unor cifre care masoara succesul retailerului.
4. Imaginea „bate” textul
Imaginile sunt procesate de creierul uman de 60.000 de ori mai repede decat textul, ne spun cei de la virtuets.com. Intr-o prezentare, intr-un banner publicitar sau intr-o postare pe Facebook menita sa promoveze un anumit magazin sau produs, succesul este garantat daca imaginile sunt cat mai expresive, iar textul contine doar cateva cuvinte sau o propozitie cat mai simpla.
5. Ghidul pas cu pas este foarte util
Kit unghii cu gel - Cele mai bune sfaturi și trucuri pentru...
95% dintre clienti aleg un anumit produs sau serviciu daca reprezentantii magazinului i-au ajutat, pas cu pas, in procesul achizitiei, dupa cum aflam de pe hubspot.com.
6. Timpul in care clientii primesc emailurile este important
Cel mai potrivit interval de timp in care emailurile informative ar trebui trimise clientilor este 8:00-15:00. In plus, emalurile trimise marti au cele mai mari sanse de a fi citite. Emailurile personalizate redirectioneaza cu 14% mai multi vizitatori pe site-urile de destinatie si au o rata de conversie cu 10% mai mare, conform campaignmonitor.com.
7. Transportul gratuit este preferat de clienti in detrimentul pretului
93% dintre clienti prefera transportul gratuit al produsului in detrimentul unui discount, noteaza returncustomer.com. Prin urmare, 93% dintre oameni vor alege un produs al carui transport este gratuit, economisind, spre exemplu, 10 lei, in detrimentul unui produs cu 10 lei mai ieftin decat in mod normal.
Secretele succesului: Ce calități au femeile de carieră și cum...
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Go big or Go home: cum să te extinzi în Silicon Valley ca firmă din România
Sursa: start-up.ro
-
Google Green Light este soluția software care poate fluidiza traficul în România
Sursa: green.start-up.ro
-
Se vor scumpi produsele Sabon din cauza războiului din Fâșia Gaza? Răspunsul...
Sursa: retail.ro
-
Construind poduri, nu ziduri: Ghid pentru a dezvolta relații sănătoase
Sursa: garbo.ro
-
România a avut cea mai mare rată a inflației din UE în februarie
Sursa: futurebanking.ro
-
Tarot online: Se teme că te poate pierde?
Sursa: kudika.ro
-
Ministrul Energiei: Reactorul nuclear de la Doicești va fi cu 20-30% mai...
Sursa: wall-street.ro