Castigator al titlului de „Jucaria anului 2015”, jocul a devenit, in scurt timp, un fenomen international care a starnit nenumarate reactii de amuzament in intreaga lume, conform unui comunicat remis 9AM.
Dupa ce a umplut milioane de camine din intreaga lume cu hohote de ras, simpaticul joc al producatorului Hasbro a fost premiat in luna ianuarie pentru creativitate si pentru experienta inedita pe care o ofera jucatorilor. Pie Face a primit distinctia de „Jocul anului 2015” in cadrul galei internationale Toy and Supplier of the Year Awards, in urma unei analize in comparatie cu ale zeci de alte jocuri si jucarii lansate anul trecut.
„Pie Face este extrem de distractiv si indragit de publicul de toate varstele. Mecanismul simplu si emotia data de faptul ca nu poti anticipa daca urmatoarea miscare iti va umple fata de frisca fac tot deliciul jocului. In ceea ce priveste piata din Romania, cererea este deja destul de mare, ceea ce ne face sa fim extrem de optimisti in privinta succesului Pie Face in tara noastra”, a declarat Larisa Popescu, brand manager Hasbro.
Lansat in anul 2015, Pie Face este comercializat in peste 20 de tari. Regulile jocului sunt simple: pe „manuta” jocului se pune frisca din belsug, iar jucatorii isi pun pe rand fata prin masca si invart ruleta. Cifra la care se opreste acul indica de cate ori trebuie sa invarta fiecare jucator manerul care poate elibera (sau nu!) manuta cu frisca spre fata jucatorului. Se poate intampla oricand, totul depinde doar de norocul fiecaruia!
De fiecare data cand un jucator roteste manerul fara a fi improscat cu frisca primeste puncte, iar cine strange primul 25 de puncte castiga jocul. Intre timp, tensiunea creste cu fiecare rotire a manerului: oare cine va fi urmatorul care incaseaza o doza zdravana de frisca?
In 2016, distractia si suspansul jocului Pie Face vin si in casele romanilor!
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 24 aprilie?
Sursa: kudika.ro