"Ideea afacerii mi-a venit cand am incercat sa gasesc un cadou special pentru sotul meu. Am fost suprinsa de lipsa ofertelor din online-ul romanesc, la momentul respectiv foarte putin dezvoltat. Prin 2007, navigand prin magazinele din .ro, aveai impresia ca notiunea de "cadou" se reduce la tricouri, cani sau gadgeturi si articole haioase", povesteste acum Elena Miu, de profesie economist si cu experienta de 11 ani in vanzarile din real estate. Ea a fondat apoi My-Man.ro, un site cu cadouri de lux exclusiv pentru barbati, alaturi de sotul si sora ei.

Antreprenoarea spune ca nu isi mai aminteste cat a investit in lansarea business-ului, insa acesta a fost creat si crescut din economii personale pentru ca cei trei parteneri si-au continuat joburile in paralel. Totodata, spune Miu, investitiile nu au fost recuperate pentru ca inca continua sa reinvesteasca.

Primele produse pe care cei trei antreprenori le-au importat au fost seturile de sah. Apoi au continuat cu bauturi fine (whisky, cognac, sampanie premium), trabucuri cubaneze sau din Republica Dominicana, brichete si pipe de lux, ceea ce le-a adus clienti din domeniul bancar, financiar, asigurari, auto, care aveau nevoie de bauturi fine si cadouri corporate in perioada sarbatorilor de Craciun si Paste.

Citeste mai mult pe wall-street.ro.