O persoana care isi asuma doar succesul echipei sale si arunca esecul in carca altora, care da doar ordine fara sa se implice activ in munca propriu-zisa este doar un sef ca oricare altul, niciodata un lider.


Specialistii in resurse umane sunt de parere ca succesul unei organizatii consta nu intr-o echipa de subalterni condusa de un sef, ci intr-o echipa de lideri coordonata de un lider.
Se vorbeste tot mai des in ultima perioada despre o criza de leadership. “Avem potential, dar ne lipsesc liderii adevarati care sa valorifice acest potential”, se spune.

Petru Pacuraru, fondator si managing partner Human Performance Development International (HPDI), specialist in leadership, sustine ca dezvoltarea unei companii presupune ca fiecare membru al organizatiei sa fie un lider, potrivit Wall-Street.ro.

“Este un concept simplu, dar este o adevarata provocare sa fie pus in aplicare. Daca vrei sa fii o organizatie lider in domeniul tau, majoritatea oamenilor tai trebuie sa fie lideri”, a explicat Pacuraru.

Citeste mai mult pe Wall-Street.ro.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.