Inca de la lansare, Posterscope va gestiona bugetele cumulate ale clientilor Dentsu Aegis Network, cat si ale Touch Media, asigurand intreaga gama de servicii prin intermediul fostilor angajati Touch Media, condusi de Lucian Balan, care va asigura managementul noi companii.
Posterscope Romania, solutii de out-of-home advertising pentru piata locala Posterscope Romania propune clientilor o serie de solutii eficiente de OOH, avand experienta in intelegerea comportamentului consumatorului in acest context si in realizarea unui pachet cu servicii diverse, cu oportunitati variate si integrate pentru advertiseri. Pentru implementarea campaniilor outdoor, Posterscope Romania va asigura servicii complete de comunicare: strategie si media planning, prezentari personalizate, creatie vizualuri, print afisaj, decorare, monitorizare si intretinere, dar si proiecte speciale – conceptie, productie si implementare.
“Acum 8 ani, cand am lansat Touch Media, am avut o viziune clara dupa care mi-am ghidat intreaga strategie de business: sa aduc valoare adaugata business-ului clientilor mei. Fidel acestei strategii, vad parteneriatul cu Dentsu Aegis Network ca pe o evolutie fireasca intr-o piata dinamica in care globalizarea afecteaza nu doar business-ul clientilor nostri, ci si business-ul de agentie, in care nu mai este suficient sa livezi cele mai eficiente campanii out-of-home advertising, ci ele trebuie integrate de la inceput in mixul de comunicare pentru maximizarea impactului acestora”, a declarat Lucian Balan, Director General Posterscope Romania.
Prin activitatea sa, Posterscope Romania va sprijini clientii in promovarea produselor si serviciilor acestora, creativ si eficient. Solutiile oferite de Posterscope traduc intelegerea deplina a obiectivelor clientilor prin investitia sustinuta in oameni si tehnologie, impactul asupra business-ului oricarui client implicat fiind semnificativ.
“Astept cu interes sa avem pioneri Posterscope in Romania, ca parte a retelei noastre globale. OOH este un canal de media foarte important in Romania, fapt pentru care vom impartasi din expertiza noastra globala pietei de aici. Obiectivul nostru este dezvoltarea acesteia, luand in considerare trendul actual – cresterea canalelor de comunicare digitale. Lucian este un profesionist in implementarea campaniilor out-of-home advertising si sunt incantata ca face parte din board-ul nostru”, a declarat Annie Richard, Presedinte Posterscope la nivel global.
La nivel global, Posterscope este lider pe piata serviciilor de out-of-home advertising si adapteaza acest serviciu in cadrul campaniilor integrate, alaturi de alte canale de comunicare, ca mobile si digital advertising, operand in 32 de tari din intreaga lume.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
Ce nu trebuie să faci niciodată pentru un bărbat, indiferent cât de mult îl...
Sursa: kudika.ro
-
BVB premiază 15 afaceri 100% românești care ies în evidență pe bursă. Anul...
Sursa: wall-street.ro