Compania americana de media NBCUniversal urmeaza sa investeasca o suma de 250 de milioane de dolari in site-ul american de stiri si divertisment BuzzFeed, aceasta tranzactie urmand sa creasca valoarea platformei online la 1,5 miliarde de dolari, potrivit recode.net.

NBCUniversal, divizia de televiziune si film a Comcast Corporation, ar fi ajuns deja la o intelegere in acest sens cu BuzzFeed, care a mai atras anul trecut o investitie de 50 de milioane de dolari de la fondul de investitii Andreessen Horowitz, fapt care a ridicat valoarea site-ului la 850 de milioane de dolari, scrie MEDIAFAX.

Pe de alta parte, potrivit unor surse apropiate negocierilor dintre NBCUniversal si BuzzFeed, tranzactia ar putea implica si o vanzare de actiuni. De asemenea, aceasta operatiune ar face parte din efortul companiei NBCU de a se dezvolta in zona digitala, pentru a atrage noi audiente. Reprezentantii NBCUniversal si BuzzFeed au refuzat sa comenteze aceste informatii.

Saptamana trecuta, publicatia The Wall Street Journal a relatat ca grupul NBCUniversal este interesat sa investeasca sau sa cumpere mai multe companii care au operatiuni in zona digitala.

BuzzFeed este unul dintre cele mai cunoscute site-uri de stiri cu tematica sociala si de divertisment la nivel international. Lansat in 2006, in SUA, de Jonah Peretti, site-ul BuzzFeed este detinut de compania BuzzFeed Inc.

BuzzFeed, care difuzeaza atat informatii insolite, liste cu animale, imagini, cat si stiri serioase, are aproximativ 150 de milioane de utilizatori pe luna si este o companie profitabila, care a avut anul trecut o cifra de afaceri de peste o suta de milioane de dolari. De la lansarea sa, in 2006, BuzzFeed a atras investitii totale de aproape 100 de milioane de dolari, potrivit bloomberg.com.

Universal Networks International, divizia globala de televiziuni a NBCUniversal, este una dintre cele mai mari companii de divertisment din lume. Portofoliul sau include brandurile Universal Channel, Syfy, E! Entertainment Television, 13th Street, DIVA, Studio Universal, Telemundo, The Style Network si Golf Channel. Universal Networks International reprezinta si televiziunea Movies 24 in Marea Britanie. De asemenea, NBCUniversal News Group opereaza televiziunile CNBC si NBC News la nivel international.

Citeste si:
Ucraina are nevoie de şapte miliarde de dolari pe lună pentru a...
Ucraina are nevoie de şapte...

Universal Networks International este parte a NBCUniversal, o divizie a Comcast Corporation. Universal Networks International este prezenta si pe piata audiovizualului din Romania, prin intermediul televiziunilor Diva si E! Entertainment.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.