Veniturile Facebook au crescut cu 39% in trimestrul al doilea, la 4,04 miliarde de dolari, de la 2,91 miliarde de dolari in urma cu un an, dar cheltuielile au urcat cu 82%, ca urmare a investitiilor in centre de date, marketing si a angajarilor, relateaza MarketWatch.

Analistii anticipau venituri de aproape 4 miliarde de dolari. Cresterea cu peste 1 miliard de dolari a veniturilor Facebook reflecta in parte cheltuielile companiilor mari cu publicitatea, pentru atragerea de clienti dintre utilizatorii Facebook. Profitul net a scazut cu 9,1%, la 719 milioane de dolari, de la 791 milioane de dolari in urma cu un an.

Facebook a anuntat in aprilie ca cheltuielile companiei vor creste cu pana la 65% in acest an, ca urma a investitiilor si a altor initiative pe termen lung cum ar fi in domeniul realitatii virtuale si a dronelor alimentate cu energie solara.

Numarul utilizatorilor care isi acceseaza contul cel putin o data pe luna a crescut la 1,49 miliarde, de la 1,44 miliarde la sfarsitul lunii martie. Dintre acestia, 968 de milioane isi acceseaza contul zilnic, in crestere de la 936 de milioane in primul trimestru, scrie MEDIAFAX.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.