Livrarile au urcat de la 1,3 milioane in primele trei luni si corespund unei cote de 0,5% pe piata mondiala a smartphone-urilor, aflata in crestere.
Din noiembrie 2013, de cand Chen a venit la conducerea companiei canadiene, BlackBerry a mutat centrul de greutate al afacerii de la vanzarea de produse catre consumatori individuali la vanzarea de servicii software catre firme si institutii guvernamentale.
Cu toate acestea, compania a incercat sa-si pastreze utilizatorii fideli, prin repunerea in vanzare a modelului BlackBerry Bold si a lansarii modelului Z3 pe piata din Indonezia, in luna mai.
Nivelul livrarilor de smartphone-uri din trimestrul al doilea a ramas, insa, cu mult sub cel inregistrat in aceeasi perioada a anului trecut, diferenta fiind de 78%.
De asemenea, BlackBerry nu a reusit sa castige cota de piata din incepand din al treilea trimestru din 2009. Compania nu a mai inregistrat un avans al vanzarilor din al doilea trimestru din 2013, cand a lansat sistemul de operare BlackBerry 10.
Pentru a contrabalansa situatia, BlackBerry are in plan sa lanseze noi modele de smartphone-uri, printre care Passport si Classic.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 22-28 aprilie
Sursa: garbo.ro
-
Cine sunt câștigătorii premiilor RoFintech Awards 2024?
Sursa: futurebanking.ro
-
O companie importantă de logistică și transport achiziționează 100 camioane...
Sursa: wall-street.ro
-
10 Mesaje pe care ar trebui să le lipim prin toată casa ca să le vedem cât...
Sursa: kudika.ro