Compania Synergizer Business Solutions pune la dispozitia mediului de afaceri solutia CRM care sustine desfasurarea proceselor de vanzare „end to end”, CAS CRM.

Produsul CRM „100% fabricat in Germania” ofera disponibilitate pe toate platformele mobile – laptop, tableta, note si smartphone prin aplicatii native, dezvoltate pentru iOS, Android, Win8 si Blackberry, fapt ce confera performante si functionare optime pe aceste platforme, spre deosebire de o aplicatie dezvoltata independent de platforma. Sistemul mobil CAS CRM are acelasi mod de utilizare si aceeasi interfata, indiferent de platforma pe care functioneaza si de dispozitivul pe care este instalat.

„Solutiile CRM disponibile pe dispozitivele mobile acopera de la functionalitati clasice – gestiunea oportunitatilor de vanzare , a informatiei complete despre client si a intregii activitati de vanzari, pana la functionalitati unice, specifice CAS CRM , precum marketing si geomarketing sau helpdesk. Dorinta companiei CAS Software AG de a inova a facut ca solutia CRM sa fie una din primele disponibile pe smartwatch, integrarea realizandu-se prin conectarea dispozitivului la smartphone prin bluetooth.” - Ioana Razvan, Managing Partner, Business Development Manager - Synergizer.

Utilizatorii solutiei CAS CRM lucreaza cu un tablou de bord personalizat. Pot vedea imediat intalnirile viitoare, inclusiv contactele si conexiunile aferente acestora, precum si alte tipuri de inregistrari de date. Intalnirile si adresele pot fi deschise si editate individual.
Datele sunt disponibile pe aplicatiile mobile inclusiv atunci cand dispozitivul nu este conectat la internet. Folosind capacitatea offline sincronizata pe mobil, utilizatorii CAS CRM pot accesa si edita date importante chiar si atunci cand sunt offline. Cu optiunea de dublare a datelor, pot transfera date intre dispozitivul pe care il utilizeaza si sursa principala de date.

„Solutia pe care compania Synergizer o pune la dispozitia clientilor sai acopera in integralitate necesarul de functionalitati pe care o solutie CRM le poate oferi la nivel de procese ce au loc in desfasurarea normala a unei afaceri sau la nivel de industrii. Datorita mobilitatii solutiei CAS CRM, utilizatorii vor putea furniza servicii profesionale pentru clienti de oriunde. Indiferent de localizarea utilizatorilor, acestia au acces la informatiile de care au nevoie in timp real! Cu solutiile mobile oferite de solutia CAS, utilizatorii pot accesa rapid cele mai recente date din sistemul CRM prin intermediul smartphone-ului sau tabletei. Personalul de la birou va lucra eficient cu cel de pe teren, oferind astfel clientilor cele mai bune servicii.” - Ana-Maria Assfoura , Marketing Manager - Synergizer

Citeste si:
S-au pus în vânzare biletele la Romanian Agri Trade Summit, primul...
S-au pus în vânzare biletele...

Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.