Aplicatia CAS RemindMe a fost dezvoltata initial pentru Sony SmartWatch 2, putand fi integrata in prezent si la alte tipuri si modele de smartwatch.

Aceasta reprezinta un „reminder” ce notifica utilizatorul asupra intalnirilor ce urmeaza sa le aiba, prin conectarea sa perfecta cu sistemul CAS CRM. Tot cu ajutorul smartwatch-ului, utilizatorii de CAS CRM pot trimite email-uri sau adauga intalniri.

Cu ajutorul acestui dispozitiv, veti avea in permanenta agenda „la zi” si veti putea vizualiza intalnirile programate foarte rapid, aruncand o simpla privire asupra ceasului. Va ajuta sa va coordonati timpul mult mai usor, sa nu uitati de intalniri si sa stiti in permanenta cat timp aveti disponibil intre intalniri.

Mai mult de atat, puteti vizualiza detalii legate de locatia intalniri, ora, participantii sau notite aferente acesteia. Puteti anunta participantii la intalnire in cazul in care intarziati, printr-o procedura foarte simpla, care presupune doar 3 click-uri si acestia vor fi alertati printr-un email.

Daca hotarati sa nu mai participati la o intalnire puteti face modificari in calendar, direct din Smartwatch. De asemenea, puteti modifica si lista de participanti la intalnire. Aplicatia se sincronizeaza periodic cu serverul CAS genesis World si afiseaza toate intalnirile pe care le veti avea in urmatoarele 24 de ore.

Detine functionalitatea de blocare a ecranului, astfel incat ceilalti sa vada doar ora ceasului si bara de indicatori. Cu un simplu click pe ecran puteti accesa insa toate informatiile disponibile din CRM.

Pentru ca aplicatia sa functioneze la nivel optim, este necesar doar sa conectati telefonul la Smartwatch prin Bluetooth.

„Studiile ne arata ca in cativa ani vom incepe cu totii sa folosim cu mare entuziasm smartwatch-uri. Desi, in prezent, nivelul de utilizare a acestei clase de dispozitive nu este unul ridicat si exista in continuare o reticenta pentru astfel de aparate, se observa o crestere semnificativa a numarului de utilizatori in zona de business. Smartwatch-ul este folosit cu precadere de cei care ocupa pozitii de management sau activeaza in vanzari si sunt tot timpul „in miscare”. Integrarea solutiei CAS CRM la Smartwatch s-a realizat pentru a acoperi nevoile utilizatorilor de CAS CRM, care, pe langa alte platforme mobile – smartphone-uri, tablete, foloseau si acest dispozitiv revolutionar. Posibilitatea utilizarii unei solutii CRM pe acest tip de platforma vine ca o completare la facilitatile pe care le ofera CAS CRM utilizatorilor sai si face parte din strategia de dezvoltare a companiei germane CAS Software AG, ce investeste permanent in inovatie.” Ana-Maria Assfoura, Marketing&PR Manager Synergizer Business Solutions.

Citeste si:
OPPO lansează primul smartwatch cu display dual-curved pe piața din...
OPPO lansează primul...



Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.