Business 1 Iunie 2014 20:09
Cei 10 angajati ai companiei romanesti Namicon, unul dintre cei mai importanti furnizori de echipamente de masura si control din Romania, isi vor gestiona cei 2000 de clienti din portofoliu cu ajutorul solutiei germane de management a relatiei cu clientii – CAS CRM.

Decizia de implementare a unei solutii CRM a fost generata de obiectivele companiei Namicon, care se afla in continua dezvoltare si urmeste cresterea cifrei de afaceri , facilitarea si optimizarea fluxului de vanzari si imbunatatirea ,eficientizarea comunicarii dintre vanzator-client.

Vor beneficia de implementarea solutiei CAS CRM atat departamentele vanzari-marketing , service si interventii, cat si conducerea companiei.

“In urma implementarii solutiei CAS CRM ne dorim sa atingem obiectivele companiei, pe termen scurt, mediu si lung. Urmarim cresterea vanzarilor, a numarului de clienti si implicit a cifrei de afaceri printr-o mai buna apropiere fata de clienti, prin activarea clientilor inactivi si cresterea numarului de prospecti. De asemenea, am urmarit o mai buna organizare in cadrul organizatiei – timp castigat pentru arhivarea si gasirea documentelor prin operarea electronica a acestora, vizualizarea facila si organizarea rapida a task-urilor si activitatilor zilnice, urmarirea activitatii de vanzare si evolutia angajatilor in raport cu sarcinile acestora. Si nu in ultimul rand, aveam nevoie de o solutie care sa ne permita sa gestionam la standard inalte de calitate un numar tot mai mare de clienti, fara sa trebuiasca sa crestem costurile prin recrutarea de noi angajati” Octav Teodorescu – CEO Namicon Romania

“Procesul de selectie a solutiei CRM a fost unul destul de laborious, iar CAS CRM a reprezentat alegerea ideala pentru compania Namicon, care a vazut pana in momentul luarii deciziei alte 7 solutii de gestiune a relatiilor cu clientii.” Carla Stanciu – Responsabil Proiect CRM CAS Namicon Romania

Criteriile care au stat la baza deciziei implementarii solutiei CAS CRM alaturi de compania Synergizer Business Solutions au tinut atat de functionalitatile CRM-ului, cat si de experienta si profesionalismul echipei Synergizer.

S-a urmarit implementarea unei solutii cat mai flexibile, adaptate specificului de activitate al companiei Namicon , customizabile si disponibile in limba engleza. Flexibilitatea, comunicarea directa si constructiva cu membrii echipei Synergizer Business Solutions a contribuit considerabil in alegerea companiei care urma sa implementeze solutia CRM.” Octav Teodorescu – CEO Namicon Romania

Citeste si:
4 motive pentru care angajații încep să se întoarcă în spațiile de...
4 motive pentru care...


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.