"Exista o dorinta si o nevoie crescande de o mesagerie privata pe Vine", a spus Jason Toff, director de produs, intr-un mesaj publicat pe blogul oficial al serviciului Vine.
El a precizat ca aceste mesaje ar putea fi adresate chiar si unui utilizator care nu este inscris pe Vine. Twitter a cumparat Vine, un start-up cu sediul la New York, in octombrie 2012.
Aplicatiile de mesagerie pe telefoanele inteligente prezinta un interes tot mai mare in randul utilizatorilor, ilustrat, printre altele, si de achizitionarea aplicatiei WhatsApp de reteaua de socializare Facebook pentru suma de 19 miliarde de dolari.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Finanțare de 31,4 milioane euro de la OTP Bank România pentru Nusco Imobiliara
Sursa: futurebanking.ro
-
Indra Mihăilă, PepsiCo: Circa 95% din necesarul materiei prime provine din...
Sursa: retail.ro
-
Star Taxi, concurența Uber și Bolt, se extinde în Arad, Craiova, Galați și...
Sursa: wall-street.ro