RCS&RDS a solicitat aprobarea Consiliului National al Audiovizualului (CNA) de a difuza publicitate atat la televiziunea de stiri Digi 24, cat si la posturile de filme Digi Film si la cele de documentare Digi Life, Digi World si Digi Animal World.

Informatia a fost facuta publica in timpul discutiilor din sedinta de joi a CNA, la care au fost prezenti mai multi reprezentanti ai companiei de telecomunicatii RCS&RDS.

Potrivit documentatiei primite de membrii CNA, RCS&RDS a solicitat modificarea structurii televiziunilor pe care le detine, prin includerea unui procent de 20% publicitate care va consta in promovarea produselor si serviciilor de programe din portofoliul companiei.

Compania RCS&RDS detine un numar de 13 televiziuni autorizate, dintre care 6 cu difuzare prin satelit si 7 cu difuzare prin retele de comunicatii electronice.

In prezent, televiziunea de stiri Digi 24 (si statiile locale aferente de la Timisoara, Oradea, Iasi, Craiova si Constanta) nu difuzeaza publicitate, potrivit grilei de aprobate de CNA. Insa, acum, RCS&RDS vrea sa difuzeze un procent de 20% publicitate, fapt pentru care vrea sa diminueze programele de informare de la 60% la 50%, programele educative, culturale si religioase de la 30% la 25%, iar programele de divertisment de la 10 la 5%.

De asemenea, RCS&RDS a solicitat CNA ca televiziunea locala Digi 24 Galati - care nu emite inca, aflandu-se in procedura de autorizare - sa difuzeze 20% din grila sa publicitate, atunci cand va fi lansata.

Pe de alta parte, RCS&RDS a solicitat CNA difuzarea de publicitate si pe televiziunea de filme Digi Film 1 (care are si un canal secundar Digi Film 2 premium), dar si pentru televiziunile de documentare Digi Life (canal secundar Life channel), Digi World (canal secundar World Channel) si Digi Animal World (canal secundar Animal World Channel). Conform intentiilor RCS&RDS, toate aceste televiziuni isi vor reduce procentul de filme difuzate, respectiv de documentare difuzate de la 100% la 80% si vor difuza publicitate 20%.

Totodata, RCS&RDS a solicitat CNA cresterea procentului de publicitate de la televiziunile Digi Sport (canale secundare Digi Sport 1, Digi Sport 2, Digi Sport 3 si Digi Sport Plus), de la 2,50% la 20%, mentinerea procentului de programe de informare (15%) si reducerea programelor de divertisment si a altor tipuri de programe (de la 82,50% la 65%). Televiziunile Digi Sport au introdus pentru prima data publicitate pe 2 iunie 2011, respectiv un procent de 2,50%.

Citeste si:
Metropola TV urcă în topul televiziunilor cu cel puțin 25 de...
Metropola TV urcă în topul...

Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.