Angajatorii pot alege sa acorde salariatilor tichete de masa in format electronic, se precizeaza intr-un act normativ care se va aplica incepand din 13 februarie.


Acest tip de tichete de masa vor functiona precum un portofel electronic.

Pentru a fi valabile, cardurile trebuie sa contina informatii precum: numele si prenumele salariatului care are dreptul sa le utilizeze, numele si adresa emitentului si perioada de valabilitate, potrivit digi24.ro. Tichetele in format electronic nu vor putea fi utilizate pentru achizitionarea de tigari sau produse alcoolice.

Tichetele de masa electronice functioneaza similar tichetelor de masa pe hartie in ceea ce priveste procesul de comanda, care apartine angajatorului. Distribuirea tichetelor electronice nu va fi realizata de angajator, asa cum se intampla in prezent cu tichetele pe suport hartie, ci de catre unitatea emitenta, scrie avocatnet.ro.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.