Timisoreana a fost cel mai vandut brand de bere anul trecut, din punctul de vedere al volumului, mentinandu-se in fata Golden Brau sau Bergenbier, concurentii directi de pe acelasi segment de pret, potrivit unei analize a Ziarului Financiar.
Brandurile de bere situate pe seg­men­tul mainstream (de mijloc) de pret au ramas cele mai vandute in Romania anul trecut. Astfel, Timisoreana, Goldean Brau, Bergenbier, Albacher si Skol si-au disputat o industrie in care s-au vandut anul trecut 18,2 milioane de hectolitri de bere, res­pectiv un consum de 89 de litri per capita.

Trei branduri de bere inregistreaza vanzari mai mari de 100 de milioane de euro (Timisoreana, Bu­cegi si Ciucas), respectiv au o cota de piata in volum de peste 10%. Timisoreana ramane lider de piata, iar in perioada ianuarie - iunie 2011 bran­dul din portofoliul SABMiller fusese cel mai vandut in consumul casnic (retail in valoare), conform datelor GfK Romania.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.