Intentia romanilor de a cumpara imbracaminte si incaltaminte este in scadere, desi suma medie pe care o aloca pentru acest segment este de doar 300 lei anual, potrivit directorului Takko Romania, Cosmin Ulmean.

"Conform studiilor, intentia de cumparare a romanilor este in scadere comparativ cu celalte state din Europa Centrala si de Est", a spus Ulmean.

In prezent, Takko Romania are peste 60 de magazine.

"Vrem sa mai investim, pentru ca acum acoperim doar 80% din teritoriul Romaniei. Suntem blocati pe piata de dezvoltare, pentru ca in prezent sunt 5 proiecte de mall-uri in Bucuresti pentru urmatorii 3-5 ani si cateva in Brasov, dar nimic in restul tarii. Vrem sa ne dezvoltam, dar intrebarea este unde. La cum se dezvolta piata nu ne putem finaliza planurile de extindere mai devreme de 10 ani",, a spus Ulmean.

Pentru acest an, el estimeaza o crestere a vanzarilor cu 7%. Potrivit datelor de la Ministerul Finantelor, anul trecut Takko Fashion Romania a avut o cifra de afaceri de 116,5 milioane lei, scrie MEDIAFAX.

Pe piata locala activeaza circa 200 de retaileri de fashion.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.