Veniturile grupului au scazut cu 3%, la 12,3 miliarde de dolari, dar au depasit estimarile analistilor, de 12,05 miliarde de dolari, in timp ce volumul a avansat cu 2%, potrivit datelor publicate marti de Coca-Cola, relateaza MEDIAFAX.
Volumul vanzarilor a crescut cu 2% in America de Nord, unde compania a redus preturile pentru atragerea clientilor. In trimestrul al doilea, volumul din America de Nord s-a redus cu 1%. In Europa, volumul a scazut cu 1%, dupa un declin de 4% inregistrat in trimestrul al doilea.
"Nu suntem imuni la impactul evenimentelor macroeconomice globale, dar viziunea noastra pentru 2020 si strategiile pe termen lung vor ramane intacte. Compania ramane dedicata obiectivelor de performanta pe termen lung si returnarea de valoare actionarilor", afirma Kent imtr-un comunicat.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 24 aprilie?
Sursa: kudika.ro