Cel mai ridicat procent de cumparatori online s-a inregistrat in Marea Britanie (82% dintre utilizatorii de internet), Danemarca si Suedia (ambele cu 79%), Germania (77%), Luxemburg (73%) si Finlanda (72%) iar cel mai scazut nivel a fost in Romania (11%), Bulgaria (17%), Estonia si Italia (ambele cu 29%).
In 2012, cele mai multe cumparaturi online au fost in domeniul vestimentar si articolelor sportive, urmat de rezervarea vacantelor si a calatoriilor, achizitionarea de carti si reviste, precum si cumpararea de alimente si articole de bacanie.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 24 aprilie?
Sursa: kudika.ro