Clientii s-au plans intotdeauna de costurile ridicate ale creditelor bancare si, chiar daca nu ar mai fi cazul sau costurile respective au motive clare legate de creditele neperformante, aceasta perceptie va ramane in mintea acestora multa vreme de acum incolo, sustine analistul economic Dragos Cabat, managing partner, efin.ro.
Pentru a le castiga increderea, 40% dintre cei chestionati au afirmat ca bancile ar trebui sa fie mai flexibile in reesalonarea ratelor la credite in caz de incapacitate de plata, in timp ce 43% sustin ca acestea ar trebui sa reduca taxele si comisioanele. 12% dintre respondenti isi doresc o mai mare transparenta in ceea ce priveste incheierea contractelor de credit/economisire, iar 5% asteapta diverse bonusuri.
"Intotdeauna, clientii care au avut probleme in relatia cu banca – credite neperformante in general – au perceput bancile ca fiind inflexibile; cu siguranta insa si acestea trebuie sa faca un efort pentru a-si apropia din nou clientii, asa cum se intampla inainte de criza", a adaugat Dragos Cabat.
Citeste articolul complet pe Wall-Street.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Patronatele Bancare și federațiile sindicale au semnat noul Contract Colectiv...
Sursa: futurebanking.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Soarele răsare din Vestul României: Județul Arad pregătește un nou parc...
Sursa: wall-street.ro