Sistemul va fi lansat anul viitor in Statele Unite, in incercarea de a schimba imaginea companiei.

Potrivit Huffington Post, clientii vor putea alege intre cartofi prajiti sau o salata, atunci cand cumpara un meniu.In unele tari cumparatori sunt lasati sa inlocuiasca portia de cartofi cu o salata. Acest lucru se intampla in Franta, de exemplu.

In scurt timp, oferta va fi valabila in 20 de tari, care reprezinta 85% din piata de desfacere a companiei.

De asemenea, restaurantele vor introduce in meniu mai multe fructe si legume, cum ar fi porumb si kiwi. Si meniurile pentru copii se vor schimba. Spre exemplu, la Happy Meal vor fi promovate alte bauturi, in loc de sucurile acidulate: lapte, apa plata sau sucuri naturale.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.