GfK Romania lanseaza PurchaseJourney.dx, o metodologie care analizeaza in premiera comportamentul consumatorului in mod integrat, atat in mediul digital, cat si in cel traditional, de-a lungul intregului proces de luare a deciziei de cumparare.

Noua abordare metodologica monitorizeaza comportamentul online al consumatorului care intentioneaza sa cumpere un anumit produs sau serviciu (website-urile vizitate, timpul petrecut pe fiecare site, cuvintele cheie dupa care a realizat cautarea etc.) si imbina aceste informatii cu analize saptamanale referitoare la interactiunea pe care o are consumatorul cu marcile in mediul offline (ex. in magazine, la dealeri), precum si evaluarea influentei fiecarui punct de interactiune pentru luarea deciziei finale de cumparare.

“Procesul de luare a deciziei de cumparare a devenit unul deosebit de complex odata cu multiplicarea punctelor de interactiune cu marcile. De exemplu, conform studiului multiclient GfK „Internetul si decizia de cumparare”, 84% dintre utilizatorii romani de Internet din mediul urban au luat in considerare pentru cumparare alte marci decat cele pe care le aveau initial in minte, dupa ce au cautat informatii online. Noua solutie GfK de cercetare ne permite o intelegere 360° a consumatorului modern din punct de vedere motivational, atitudinal si comportamental, deopotriva in mediul online si offline”, declara Raluca Raschip, Director GfK Romania.

Citeste mai multe pe Wall-Street.ro.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.