Astfel, cota de piata a marcii romanesti, care face parte din grupul Renault, a crescut in primele sase luni ale acestui an in Franta la 4,19%, de la 3,48% in aceeasi perioada a anului trecut.
Piata franceza a scazut in primul semestru cu 11%, la 1,118 milioane de unitati, de la 1,256 milioane in perioada corespunzatoare din 2012. In luna iunie, numarul inmatricularilor de autoturisme noi din Franta a coborat cu 9%, la aproximativ 225.000 unitati.
PSA Peugeot Citroen si Renault au fost lideri de piata in primul semestru al acestui an, cu o cota cumulata de peste 55%, urmate de Volksagen, cu 12%, si Fiat, cu 5,25%, scrie MEDIAFAX.
Majoritatea marcilor au inregistrat scaderi, cu exceptia Dacia (7,3%), Toyota (4,1%), Kia (3%), Hyunday (1%) si Lexus (1,3%), care au avut cresteri modeste. Pentru Peugeot, Renault si Volkswagen, cei mai mari jucatori de pe piata, scaderile au fost de 12,9%, 10,2%, respectiv 10,1%.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Top 3 zodii ce vor avea un început de mai incredibil. Au cale liberă spre...
Sursa: kudika.ro