Coca-Cola vrea sa isi creasca vanzarile in tarile din Europa si a conceput o stragedie pentru a mari numarul de produse vandute, pentru inceput in Marea Britanie.
Consumul de bauturi racoritoare a scazut in tarile dezvoltate, din cauza temerilor privind cresterea in greutate, informeaza dailymail.co.uk.

Compania sustine, intr-o categorie intitulata "Completarea mesei", ca micul dejun este cea mai importanta masa a zilei, iar un sfert din bauturile consumate pe parcursul unei zile sunt consumate dimineata.

"Cum motivam oamenii sa consume, ca un ritual de dimineata, sucuri dulci si alte astfel de produse, la fel cum consuma ceaiul sau cafeaua"?,
se intreaba responsabilii companiei in raportul publicat saptamana trecuta.

Ce se intampla cu corpul tau dupa ce consumi un pahar de cola?


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.