Hashtag-urile sau "cuvinte-diez", acei termeni-cheie pe care se poate face click si care permit organizarea mesajelor in functie de anumite subiecte, erau utilizate pana de curand de Twitter, Tumblr si Instagram.
Compania Facebook a anuntat ca va include aceasta functie in serviciile sale, dupa modelul concurentilor sai. De acum inainte, utilizatorii vor putea sa adauge fotografiilor lor un status sau un cuvant-cheie si, in paralel, sa acceada la continuturile postate de alti utilizatori intr-o maniera organizata, in functie de un subiect sau de un eveniment, scrie MEDIAFAX.
"Hashtag-urile sunt doar prima etapa pentru a-i ajuta pe oameni sa descopere mai usor ceea ce spun ceilalti in legatura cu un anumit subiect si sa participe la acea conversatie", a explicat compania americana intr-un comunicat.
Facebook, cea mai mare retea de socializare din lume, a anuntat ca va lansa in saptamanile viitoare si "trending hashtag" - o functie care include cele mai populare hashtag-uri.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 24 aprilie?
Sursa: kudika.ro