Fiscul va trimite contribuabililor, de la 1 iunie, instiintarile privind stingerea datoriilor in format electronic, in cadrul unei perioade de testare de patru luni, urmand sa adapteze legislatia pentru a expedia si alte documente, dar pana atunci va fi transmis si formatul tiparit.

"Serviciul Posta electronica securizata are drept scop imbunatatirea comunicarii cu contribuabilii. Se faciliteaza, pe de-o parte, accesul contribuabililor la informatiile autentice detinute de ANAF, printr-un canal electronic standardizat si securizat si se elimina, pe de alta parte, costurile si timpul consumate cu imprimarea si transmiterea informatiei pe suport hartie", se arata intr-un comunicat al Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, transmite MEDIAFAX.

La acest serviciu vor avea acces contribuabilii care dispun de certificat digital calificat, inrolat la ANAF.

Documentele care vor putea fi trimise in format elctronic, dupa adaptarea legislatiei, sunt semnate digital de catre ANAF, contribuabilul avand siguranta ca documentul primit este autentic si provine de la Fisc.

Informatiile trimise astfel vor putea fi utilizate direct de catre aplicatiile informatice ale contribuabililor, cu grad maxim de securitate si protectie a datelor.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.