"Serviciul Posta electronica securizata are drept scop imbunatatirea comunicarii cu contribuabilii. Se faciliteaza, pe de-o parte, accesul contribuabililor la informatiile autentice detinute de ANAF, printr-un canal electronic standardizat si securizat si se elimina, pe de alta parte, costurile si timpul consumate cu imprimarea si transmiterea informatiei pe suport hartie", se arata intr-un comunicat al Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, transmite MEDIAFAX.
La acest serviciu vor avea acces contribuabilii care dispun de certificat digital calificat, inrolat la ANAF.
Documentele care vor putea fi trimise in format elctronic, dupa adaptarea legislatiei, sunt semnate digital de catre ANAF, contribuabilul avand siguranta ca documentul primit este autentic si provine de la Fisc.
Informatiile trimise astfel vor putea fi utilizate direct de catre aplicatiile informatice ale contribuabililor, cu grad maxim de securitate si protectie a datelor.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 24 aprilie?
Sursa: kudika.ro