Apple, unul dintre cei mai mari producatori de echipamente mobile din lume, ramane lider in topul BrandZ al celor mai valoroase 100 de branduri globale, cu o valoare estimata la 185 mld. dolari.



Apple a crescut cu doar 1% in ultimul an, comparativ cu cresterea de 51% a principalului sau rival, Samsung, care este acum pe pozitia 30 la nivel global cu o valoare a brandului de 21 miliarde dolari.

Google se afla pe locul 2 in clasament, cu o valoare de 114 miliarde dolari. Pe locul 3 se afla IBM, care valoreaza 112 miliarde dolari.

In prezent, brandurile din clasament au o valoare cumulata de 2.6 trilioane dolari, mai mare cu 77% fata de 2006.

Citeste articolul complet pe Wall-Street.ro.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.