Apple a crescut cu doar 1% in ultimul an, comparativ cu cresterea de 51% a principalului sau rival, Samsung, care este acum pe pozitia 30 la nivel global cu o valoare a brandului de 21 miliarde dolari.
Google se afla pe locul 2 in clasament, cu o valoare de 114 miliarde dolari. Pe locul 3 se afla IBM, care valoreaza 112 miliarde dolari.
In prezent, brandurile din clasament au o valoare cumulata de 2.6 trilioane dolari, mai mare cu 77% fata de 2006.
Citeste articolul complet pe Wall-Street.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 22-28 aprilie
Sursa: garbo.ro
-
Cum faci un pitch pentru orice afacere? Detalii la Factory Bootcamp - 17-18 mai
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă istorică pentru titlurile de stat Fidelis: ce dobânzi vor primi românii
Sursa: wall-street.ro
-
Unde își vor petrece fetițele Alinei Sorescu sărbătorile Pascale? Decizia...
Sursa: kudika.ro