Pro TV, Dacia si Algocalmin se numara printre brandurile in care romanii au cea mai mare incredere, potrivit studiului Trusted Brands 2013, realizat de revista Reader's Digest.

Trusted Brands 2013, cel mai important studiu de piata asupra consumatorului in Europa, a fost realizat de Reader’s Digest in 12 tari, printre care si Romania. Obiectivul studiului, ajuns in acest an la a treisprezecea editie in Europa si a opta editie in Romania, este identificarea si premierea marcilor care au reusit sa castige increderea europenilor in acest an.

In Romania, rezultatele Trusted Brands 2013 au evidentiat ca, mai mult decat ceilalti europeni, romanii raman fideli marcilor care au reusit sa le castige increderea. La majoritatea categoriilor, liderii raman aceiasi – ceea ce demonstreaza o incredibila soliditate, forta si stabilitate a brandurilor consacrate.

Exista si branduri care au reusit sa isi pastreze suprematia in topul increderii opt ani la rand, de la inceputul studiului (de exemplu, "Untdelemn de la Bunica" la categoria "Ulei de gatit", Borsec la categoria "Apa minerala" si Ariel la categoria "Detergent").

Singurele schimbari de lider au aparut la categoriile "Produse lactate" (unde Napolact a reusit, in 2013, sa detroneze la nivel de perceptie si incredere Danone, castigatorul precedentelor sapte editii) si "Produse cosmetice" (unde Avon a ocupat in acest an pozitia intai, detinuta in anii trecuti de Nivea).

La categoria "Profesii", campionii increderii la romani raman, ca si in anii trecuti, pompierii (88%), pilotii (83%) si farmacistii (80%). Pe ultimele trei locuri ale clasamentului se situeaza politicienii (doar 6% au incredere in ei), liderii de sindicat (cu doar 15% procent de incredere) si vanzatorii de masini (20%).

In Romania increderea in profesori s-a dovedit a fi cea mai mica din Europa (57%, fata de 72% media europeana).

Castigatorii Trusted Brands Romania 2013 - categorii europene sunt -
Dacia (automobile),
Philips (electrocasnice),
Dell (computere personale),
Nokia (telefonie mobila),
Orange (operatori telefonie mobila),
Sony (camere foto),
Paralela 45 (agentii de turism),
BCR (banci),
Visa (carduri de credit),
Astra Asigurari (companii de asigurari),
RCS & RDS (furnizori de servicii de internet),
Petrom (benzinarii), Eurovita (vitamine),
Nurofen (Remedii impotriva racelii si gripei),
Algocalmin (analgezice),
Nivea (produse de ingrijire a pielii),
Nivea (produse de ingrijire a parului),
Avon (produse cosmetice),
Ariel (detergenti),
Nestle (cereale pentru micul dejun).

Castigatorii la categorii locale:

Vel Pitar (produse de panificatie),
Napolact (produse lactate),
Cris - Tim (produse din carne),
Untdelemn de la bunica (ulei de gatit),
Fuchs (condimente),
Borsec(ape minerale),
Pedigree (hrana pentru animale),
Medlife (clinici private),
Jacobs (cafea),
Colgate (pasta de dinti),
Zara (retailer de imbracaminte),
Domo (retailer electrocasnice),
Dove (sapun),
Nivea (deodorant),
Kaufland (centre comerciale),
Adevarul (cotidiene),
Europa FM (statii radio),
Pro TV (statii TV).

Citeste si:
Orange montează un cablu submarin transatlantic ce va lega SUA,...
Orange instalează un cablu...

Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.