Proiectul se adreseaza celor cateva sute de mii de business-uri romanesti ce nu au inca prezenta pe Internet.

Initiativa ofera posesorilor de afaceri posibilitatea de a-si dezvolta personal, in cinci pasi, website-uri pentru companiile lor, inclusiv un domeniu .ro personalizat, hosting si unelte pentru promovarea si monitorizarea rezultatelor noii prezente online. Toate companiile romanesti, clienti Romtelecom sau nu, au acces la toate aceste beneficii.

Produsul a fost lansat initial in Grecia, atragand in primele luni peste 10.000 de intreprinderi. „Speram sa atragem si mai multe in Romania”, spun oficialii Romtelecom.

Dupa primul an, fiecare utilizator are doua optiuni – sa renunte la serviciu, fara niciun cost, sau sa pastreze domeniul pentru preturi pornind de la 3 euro/luna. Compania incearca, prin intermediul platformei, sa comercializeze si alte produse si servicii business precum si pachete de telefonie si Internet.

Citeste mai mult pe Wall-Street.ro.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.