Magazinele, numite Samsung Experience Shop, vor avea la vanzare smartphone-uri, tablete, camere, televizoare si accesorii, dar vor asigura si servicii de suport pentru produse ale grupului, similar magazinelor Genius Bar ale Apple.
Samsung este cel mai mare producator de smartphone-uri din lume, dar iPhone este inca lider la vanzari in Statele Unite.
Lansarea magazinelor nu este legata de concurenta cu Apple, fiind mai degraba necesara in perspectiva relatiilor grupului cu clientii, a afirmat vicepresedintele Samsung Ketrina Dunagan, scrie MEDIAFAX.
Apple are o retea de circa 400 de magazine mari la nivel global. Compania este prezenta, de asemenea, prin magazine mai mici in reteaua Best Buy si are parteneriate cu retelele de retail, precum Walmart si Target.
Alti producatori, precum HTC, Motorola si Research In Motion, nu au o prezenta semnificativa pe retail si se bazeaza in principal pe operatorii telecom pentru vanzare.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
Revolut are în vedere o creștere cu 40% a angajaților
Sursa: futurebanking.ro
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni în jurul lor. Cum pot...
Sursa: kudika.ro
-
Care e povestea Daciei „aprobate” de Putin ce are și o versiune electrică
Sursa: wall-street.ro