Romanii au cumparat anul trecut 846.000 de televizoare, acesta valorand circa 256 de milioane de euro, adica aproximativ 86,5% din intreaga piata de electronice, evaluata la circa 296 milioane de euro.

Restul de 40 de milioane din piata de electronice au fost reprezentate de vanzarile de DVD playere sisteme audio, console video si camera video.

Pe de alta parte, din suma de 256 milioane de euro pe care romanii au cheltuit-o anul trecut pentru a-si cumpara televizoare, in jur de 6 milioane de euro au fost pentru modele cu tub catodic (fata de 70 mil. euro in 2007), iar restul pentru modele cu ecran plat, dublu fata de 2007.

Totodata, in jur de o treime (84 milioane de euro) din vanzarile de televizoare cu ecran plat au fost pentru modele Smart si 3D.

Citeste articolul complet pe Wall-Street.ro.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.