Acest serviciu este disponibil deocamdata doar in Statele Unite ale Americii, in baza unui abonament de 9,99 dolari pe luna. Cei interesati vor putea testa gratuit acest serviciu pentru o perioada de doua saptamani.
Warner Bros. intra astfel pe piata serviciilor de difuzare online a continuturilor, sector dominat de Netflix.
Titlurile disponibile pe noul serviciu lansat de Warner Bros. nu vizeaza productiile pentru care compania are intelegeri de distributie cu portaluri celebre de difuzare a continuturilor, ca Netflix, Redbox Instant by Verizon si Amazon.com Inc.
Citeste articolul complet pe Wall-Street.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Emi Gal, fondatorul român care facilitează oamenilor lupta eficientă cu cancerul
Sursa: start-up.ro
-
BNR a autorizat Filbo Pay ca instituție emitentă de monedă electronică
Sursa: futurebanking.ro
-
Zâmbete de 1 Aprilie: Cele mai haioase mesaje pentru Ziua Păcălelilor
Sursa: garbo.ro
-
Suntem cu toții răi în povestea cuiva… și niciodată complet nevinovați!
Sursa: kudika.ro
-
Patronii sunt supărați după scandalul puiului îngălbenit: ”Este o lipsă de...
Sursa: wall-street.ro