Noile sticle de suc de 500 de mililitri vor fi mai usor de tinut in mana datorita noului design iar etichetele vor avea o latime mai mica decat cea actuala. Revitalizarea brandului se face dupa ce firma a inregistrat pierderi seminificative in ultimii ani.
Sticlele noi cu bautura racoritoare vor aparea in magazinele americanilor in luna aprilie, mai intai in New York, iar apoi in Chicago, in California si in Florida. Se estimeaza ca in urmatorii doi ani, noile sticle le vor inlocui cu totul pe cele care sunt acum in circulatie, scrie antena3.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Patronatele Bancare și federațiile sindicale au semnat noul Contract Colectiv...
Sursa: futurebanking.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Soarele răsare din Vestul României: Județul Arad pregătește un nou parc...
Sursa: wall-street.ro