Conditiile de umiditate extrema, temperaturile de 40 de grade in aer si de peste 50 de grade in cockpit sau dezhidratarea care face ca pilotii sa piarda chiar si patru litri de lichide in 90 de minute de cursa au transformat Grand Prix-ul Malaieziei, de la Sepang, in cel mai solicitant din calendarul Formulei 1. De aceea, evenimentele care vor avea loc duminica (TVR 1, ora 9.00) in aceasta sauna postaustraliana sint impredictibile, mai ales dupa haosul de saptamina trecuta, de la Melbourne, cind, din cauza interzicerii sistemului de control al tractiunii, multi piloti au sfirsit cursa in zid sau in monoposturile colegilor.


Vedeta cursei din Australia, McLaren, vine la Sepang cu 14 puncte, in timp ce Ferrari a inceput absolut dezastruos, cu ambele masini oprite in timpul cursei. A plecat Jean Todt si Michael Schumacher insoteste echipa doar in cursele europene, iar acest lucru se vede. In ceea ce-l priveste pe septuplul campion mondial de Formula 1, acesta a fost aproape de a-si pierde managerul, pe Willi Weber, cel care i-a negociat toate contractele importante din Marele Circ.

Managerul lui Schumi se deplasa de la Genf la Stuttgart, intr-un avion privat cu o capacitate de sase locuri, care, in timp ce se afla la o altitudine de 6.000 de metri, a lovit patru giste salbatice. „Dintr-o data am auzit niste lovituri violente. Am crezut ca am fost impuscati”, a spus Weber, care a adaugat ca, imediat, prin fereastra bordului s-a putut observa „o adincitura de dimensiunea unui cap de copil pe aripa dreapta a avionului“. Abia dupa aterizare, pilotii au putut constata cit de mult noroc au avut. Botul avionului a fost turtit, radarul meteo a fost smuls la impact, iar aripa dreapta deformata.