In doi ani, Rapidul ar putea juca intr-o arena de 30.000 de locuri, construita pe locul vechiului stadion Giulesti-Valentin Stanescu.

Directorul general al FC Rapid, Constantin Zotta, a declarat, joi, ca gruparea alb-visinie ofera finantare pentru construirea unei arene de 30.000 de locuri pe locul Stadionului Giulesti-Valentin Stanescu. "Acum doua saptamani am primit o propunere de prelungire a contractului de inchirirere a stadionului din partea CS Rapid si, implicit, din partea ministerului prin care noi eram obligati sa investim trei milioane in modernizarea acestui stadion vechi de 60 de ani. Proiectul pe care noi l-am inaintat ministerului este al unui stadion compact de 30.000 de locuri, care sa corespunda normelor UEFA, dar cei de la minister au refuzat si ne-au oferit o prelungire a contractului de inchiriere, nu o concesionare. Noi refuzam acest lucru pentru ca am propus ministerului sa ne concesioneze stadionul si sa construim altul in locul lui, pentru ca actualul stadion trebuie daramat", citeaza Romania Libera.

Noua arena ar costa 45 de milioane de euro si ar fi gata in doi ani, asta in cazul in care ministerul accepta un contract de concesionare. In caz contrar, Rapidul ia in calcul si gasirea unui alt loc pentru contruirea unui stadion modern, actualul avand peste 60 de ani vechime. Intre timp rapidistii si-ar dipsuta partidele din cupele europene la Piatra Neamt. "FC Rapid a gasit sursa de finantare. In doi ani ar putea fi construit, iar in aceasta perioada el ar putea fi folosit: se pot darama si construi tribunele pe rand", a declarat Zotta pentru Ziua.

Dupa zile in sir de negocieri, clubul de fotbal primise in cele din urma, acordul ministrului Ludovic Orban pentru a lua in concesiune arena, tinind cont de toate solicitarile patronului giulestean. Insa, fostul vicepremier si-a schimbat optiunile. Aceasta chiar in momentul in care i-a fost inaintat contractul de catre Mihai Zaharia. „Noi le-am acceptat toate cerintele. Au vrut contract pe 29 de ani, sa plateasca o chirie modica, am acceptat, chiar daca nu stiu cit vor mai valora cei 3.000 de euro (n.r. - chiria lunara propusa de ministrul Transporturilor) peste 29 de ani. Nu le-am cerut bani din bilete sau din publicitate. O singura conditie le-am pus, sa termine lucrarile in maximum doi ani, pentru ca, atit timp cit se modernizeaza peluza, nu se mai poate lucra in salile din interior, iar sportivii nostri ramin afara. Acum, cind am fost sa semnam, nu au mai fost de acord. Au zis ca se mai gindesc. De zece zile n-am primit nici un raspuns. Sper ca pina la urma vor accepta oferta ministerului“, anunta Cotidianul.

Giulestenii refuza sa mai fac orice gen de investitie pentru modernizarea stadionului actual, daca nu vor primi contractul de concesionare. Potrivit Gandul, giulestenii estimeaza ca noua arena ar costa 45 de milioane de euro si ar fi gata in doi ani. “Noul stadion ar costa 1.500-2.000 de euro pentru fiecare loc, iar la o capacitate de 30.000 de locuri, ar insemna ca acesta va costa 45 milioane de euro. Noi, FC Rapid SA, am gasit sursa de finantare pentru acest stadion. In doi ani ar putea fi construit noul stadion, iar in aceasta perioada el ar putea fi folosit de echipa noastra. Se pot darama si construi tribunele pe rand. In Polonia si Portugalia s-a folosit aceasta practica”, a pledat Zotta.

Ziarul precizeaza ca oficialii giulesteni au prezentat fotografii cu macheta viitorului stadion al Rapidului, insa acestea erau de fapt cu arena Boavistei Porto, putand fi gasite pe internet in doar cateva secunde.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.