Dincolo de reglementarile UEFA, fiecare asociatie nationala decide modul in care redistribuie biletele catre suporteri, cu respectarea unor directive ale forului continental, care interzice asocierea cu terte institutii pentru comercializarea biletelor sau oferirea acestora drept premii. Majoritatea asociatiilor au copiat modelul UEFA si au ales modalitatea vinzarii biletelor catre public prin intermediul Internetului, in urma unei trageri la sorti in cazul in care numarul solicitantilor il depaseste pe cel al biletelor. FRF a decis ca 30% din cele aproape 19.000 de bilete care i-au revenit sa le directioneze catre delegatia oficiala si „familia fotbalului“, iar 15 procente sa le revina sponsorilor si partenerilor. Astfel ca publicul larg se va bate pe restul de 55 la suta din bilete, aproape 10.300. O situatie fara precedent printre asociatiile care au publicat pina acum „desfasuratoarele“ si din care rezulta ca federatiile isi opresc pentru membri si apropiati maximum 30 de procente.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro