Septuplul campion mondial de Formula 1, Michael Schumacher, a ajuns la o distanta de 24 de puncte de tinarul pilot spaniol Fernando Alonso, dupa Marele Premiu al Bahreinului, certificind unul dintre cele mai proaste debuturi de sezon ale scuderiei Ferrari din ultimul deceniu. Ramasa de caruta pe pista, scuderia italiana vrea sa pluseze la capitolul management. In ziua in care Michael Schumacher deplingea singurul sau abandon din motive tehnice produs in ultimii trei ani si jumatate, francezul Jean Todt, directorul general de la Ferrari, ii aducea elogii spaniolului Fernando Alonso, pilotul de la Renault.

"Alonso este la ora actuala cel mai bun pilot din lume. Speram sa il aducem la Ferrari in viitor. Totul depinde insa de multe circumstante", a declarat Todt pentru cotidianul spaniol "ABC". Nu este pentru prima data cind Ferrari isi arata interesul pentru Alonso, insa niciodata acest lucru nu a fost confirmat de Jean Todt. Luis Garcia Abad, managerul pilotului spaniol, a dat de inteles ca, intr-adevar, exista posibilitatea ca Alonso sa ajunga la scuderia de la Maranello. "Nu avem deocamdata nici un acord preliminar cu Ferrari si nu am primit nici o oferta in acest sens.

Dar, in lumea Formulei 1, lucrurile se schimba repede si la momentul potrivit vom accepta cea mai buna oferta pe care o vom primi", a spus Abad. Contractul lui Alonso cu Renault expira la sfirsitul acestui sezon, insa scuderia franceza ar putea prelungi acordul cu acesta cu inca un an, pina la sfirsitul lui 2006, cind expira si intelegerea lui Micheal Schumacher cu Ferrari.

Citeste si:

Schumacher: "Nu am abandonat lupta"

Pina la preconizatele modificari de organigrama, Ferrari nu abandoneaza cursa pentru un nou titlu: "F 2005 este o masina buna, dar acest lucru nu este suficient. Credem ca Bahrein a fost pentru noi o sedinta de antrenamente ale carei fructe le vom cistiga la Imola. Barrichello a avut probleme la cutia de viteze pe parcursul calificarilor, iar in cursa monopostul nu a fost bine echilibrat, ceea ce a dus la o erodare excesiva a pneurilor. Referitor la abandonul lui Schumacher, a fost vorba de o pana la circuitul hidraulic, care a ramas neschimbat fata de monopostul F 2004", a anuntat Todt.

Acesta s-a aratat multumit de competitivitatea F 2005, dar a anuntat ca ar fi vrut mai multe sedinte de pregatire private pentru testarea fiabilitatii: "Campionatul ramine deschis, dar trebuie sa obtinem puncte cit mai repede posibil. Daca vom repeta succesul de anul trecut la Imola, atunci presiunea debutului mai putin reusit de sezon nu va mai fi". El a fost dublat de Schumacher, care a anuntat sec: "Nu am abandonat inca lupta pentru titlu. Mai sint 16 etape de disputat".