Conform declaratiilor facute de Constantin Zotta, se va ajunge la aceasta situatie daca FC Rapid si Ministerul Transporturilor nu se vor intelege in privinta concesionarii stadionului din Giulesti, aflat in proprietatea statului. Pentru a moderniza batrina arena de linga Podul Grant, inaugurata in 1939 de Regele Carol al II-lea, este nevoie ca Sala Sporturilor, aflata in imediata apropiere, sa fie mutata citeva zeci de metri inspre pod, pentru a permite marirea capacitatii stadionului si crearea unor facilitati, precum restaurante si magazine pentru suporteri.

Daca nu se va realiza acest proiect, "feroviarii" se gindesc sa-si construiasca propria arena, dar in afara Capitalei, varianta care mai mult ca sigur nu va fi agreata de fani.

"Luni, impreuna cu George Copos, am studiat un proiect extraordinar de frumos in privinta stadionului", a declarat Zotta.

Citeste si:

Directorul general al Rapidului a explicat care sint problemele ivite in clipa de fata: "Avem doua piedici mari pentru punerea proiectului in aplicare; pozitionarea Teatrului Giulesti si a Salii Sporturilor, care ar trebui mutata spre Podul Grant, pentru ca sa putem ridica in doi ani un stadion bun. Pentru pozitionarea Teatrului Giulesti, speram sa gasim intelegere la Ministerul Culturii. La standardele normale, arena noastra ar trebui demolata si construita una noua. Vrem sa facem un shopping mall linga stadion, citeva restaurante".

Din spusele lui Constantin Zotta, FC Rapid si Ministerul Transporturilor au ajuns la o intelegere privind situatia stadionului, in clipa de fata mai raminind doar semnarea actelor: "S-a ajuns la o intelegere cu MT-ul, dar inca nu s-au semnat documentele. Oricum, Rapid studiaza mai multe variante privind arena si vom vedea ce alegem abia dupa semnarea actelor. Nu se poate juca in UEFA Champions League pe un asemenea stadion si trebuie sa facem ceva. Daca reusim sa punem planul in aplicare, vom avea un stadion foarte modern".