Di Montezemolo e de acord cu Massa, insa nu l-a mai vrut pe Schumacher cel Mare. Ca manager, di Montezemolo a gandit in perspectiva si l-a adus pe finlandezul Kimi Raikkonen de la McLaren Mercedes. Mutare cu dublu impact: lovitura data concurentei si prezenta in propriul paddock a unui pilot sigur, talentat si de perspectiva. Dupa ce, ani de zile, Schumi a dus marca Ferrari pe culmile gloriei sportive, asigurand-i o imagine fara cusur si vanzare en gros, septuplul campion mondial a fost dat la o parte. Ca el vine si spune acum ca n-a primit nici un ultimatum si ca singur a decis sa se retraga nu e decat o negatie facuta din dorinta de a-si salva propria imagine. Caci Shumi e un brand care se va vinde bine multi ani de acum incolo. Cine il mai crede insa pe Schumi?
Despre autor:
Sursa: Click.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în săptămâna 1-7 aprilie în funcție de zodie
Sursa: garbo.ro
-
Emi Gal, fondatorul român care facilitează oamenilor lupta eficientă cu cancerul
Sursa: start-up.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 29 martie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
7 miliarde de lei: suma cu care s-ar majora PIB în 5 ani dacă creștem plățile...
Sursa: wall-street.ro
-
Eleni Skoura, ING Bank: Personalizarea înseamnă informația potrivită, la...
Sursa: futurebanking.ro