Ultimul fluier al arbitrului Horasio Elizondo, care a incheiat meciul Franta-Italia, nu a insemnat doar finalul Campionatului Mondial, ci si sfirsitul unei ere pe piata brandurilor

Indiferent de notorietatea dobindita in afara terenului sau de genialitatea aratata pe gazon, vine un moment cind cei considerati adevarati zei ai sportului trebuie sa predea stafeta celor care vin din spate. Eliminarea Angliei in sferturile de finala ale Campionatului Mondial si renuntarea lui David Beckham la banderola de capitan aveau sa coincida, pe linga destramarea visului britanic de a cuceri laurii, cu inceputul sfirsitului brandului Beckham.

Lume lipsita de marca

Cea mai profitabila marca, brandul Beckham, unul dintre cei mai faimosi si mai talentati jucatori din lume, este in opinia analistilor cel mai greu de inlocuit, cu greu putindu-se gasi in viitor un jucator care sa imbine aprecierea media cu moda, notorietatea sotiei, felul in care arata si imaginea de familist pe care o promoveaza. Cu contracte si intelegeri parteneriale care au depasit 10 milioane de lire sterline pe an, starul nationalei Angliei a devenit cel mai bine platit fotbalist, devansindu-l la cistiguri chiar pe brazilianul Ronaldo, al carui venit anual din reclame este estimat la 9 milioane de lire sterline.

Considerat unul dintre cele mai sigure branduri pentru investitori, Beckham a sporit venitul companiei lui Footwork Productions cu incasari de la sponsori care depasesc aproape de trei ori cit cistiga anual la Real Madrid.


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.