Succesul lui Schumi la Indianapolis n-a surprins pe nimeni, circuitul american fiind singurul pe care suprematia pneurilor Bridgestone este autoritara. Victoria i-a dat insa aripi germanului, ajuns la numai 19 puncte de Alonso, campionul mondial en titre si liderul la zi al ierarhiei F1.

Michael viseaza iar la titlul mondial, al 8-lea al carierei sale, sugerind ca in cele opt curse ramase poate rasturna situatia. Pe ce se bazeaza acest optimism dincolo de succesul din SUA? Ei bine, desi cei de la Ferrari sustin ca nu au adus modificari majore monopostului lor, la Jerez, ei au venit practic cu o noua masina.

Aerodinamica modificata, motor schimbat si pneuri noi, Bridgestone tinind sa ofere Scuderiei un bonus dupa ce are certitudinea ca din 2007 va ramine singurul furnizor din F1. Toate aceste elemente s-au concretizat in 20 CP in plus, viteza si stabilitate superioare si, implicit, un nou record al circuitului de teste.

Citeste si:

Jean Todt a fost entuziasmat si a vorbit iar despre titlu, iar cei de la Ferrari i-au satisfacut dorinta de a mari bugetul pe acest an cu 26 de milioane de dolari, astfel incit Schumi sa poata avea garantia ca va beneficia de o masina optima in disputa cu Alonso.

Montoya renunta la visurile legate de Marele Circ. Si cum lucrurile merg din rau in mai rau de la an la an, columbianul a decis sa lase F1 pentru a se intoarce in America. Acolo a cistigat titlul in CART in 1999, alergind pentru echipa lui Chip Ganassi, iar un an mai tirziu, la debutul sau in Indy 500, isi trecea in palmares victoria in cea mai importanta cursa de monoposturi din SUA.

Si in 2007 va concura tot pentru Ganassi, dar va alerga in NASCAR, seria cu cea mai mare priza la public peste Ocean. El va pierde ceva bani, pentru ca aici va obtine numai cinci milioane de dolari.