Bucurestiul ar fi trebuit sa intre in acest an in clubul select al oraselor care ofera populatiei noxe de limuzina intr-o cursa a masinilor de lux, ce era programata pe un circuit construit in jurul Casei Poporului si al temeliei Catedralei Neamului.

Deocamdata, ca majoritatea proiectelor lui Adriean Videanu, bucurestenii nu au parte nici de miros de tamiie, nici de adrenalina la curse automobilistice. Programata initial in luna aprilie, aminata pentru octombrie din cauza unor probleme organizatorice, competitia turismelor va ajunge in cele din urma la Budapesta, pe circuitul de Formula 1 de la Hungaroring. Promotorii FIA, Stephane Ratel Organisation, si partenerii locali, Bucharest Ring SRL, reprezentanti de germanul Hartmut Beyer, semnasera deja un contract, depusesera prin ACR o garantie financiara la federatia internationala, dar scandalurile interne au dus la anularea intelegerii, desi cursa inca figureaza pe programul FIA, la 1 octombrie 2006.

Bataie pe circuit

Citeste si:

Fostul partener al lui Beyer, Nic Serb, a inregistrat la OSIM configuratia circuitului construit de celebrul designer Herman Tilke (a proiectat circuitele de F1 din Malaiezia, Bahrain, Turcia si Shanghai) si, deoarece nu a ajuns la o intelegere cu primaria, a amenintat cu procese in cazul in care nu va fi inclus in proiect. Deoarece brevetul de la OSIM a aparut inclusiv in Monitorul Oficial, organizatorii nu au iscat un proces international inca de la debutul Romaniei in circuitul curselor cu

Ferrari, Lamborghini, Maserrati, Chrysler sau Mercedes.