"La Stampa" a publicat o poveste terifianta: scandalul "Cocaina", in care a fost implicat Adi Mutu, a fost ticluit de fostul director general al echipei Juventus, Luciano Moggi

Mutu a aruncat bomba marti seara, la emisiunea "Fanatik Show": daca in urma scandalului Juventus va fi retrogradata in Serie C, atunci Adi s-ar intoarce la Dinamo! Atacantul a mai afirmat ca antrenorul Ioan Andone i-a oferit un mare ajutor atunci cand l-a lasat sa se antreneze cu Dinamo, in perioada in care a fost suspendat pentru ca a fost descoperit dopat la un test efectuat pe vremea cand evolua pentru Chelsea. Mutu a mai spus ca sufletul lui va ramane intotdeauna la Dinamo si ca intr-o zi s-ar putea reintoarce la "alb-rosii" si l-ar vrea ca antrenor pe Ioan Andone. Atacantul a mai afirmat ca Nicolae Badea ar trebui sa fie cel care sa conduca la Dinamo, iar ceilalti actionari sa se ocupe de procuratul banilor!

Tot mai multe voci din fotbalul italian sustin ca intreg scandalul cu cocaina in care a fost implicat Adrian Mutu la Chelsea ar fi fost, de fapt, un scenariu pus la cale de fostul director general de la Juventus Torino, Luciano Moggi, cercetat in momentul de fata pentru coruptie si frauda fiscala.

Citeste si:

In centrul aceleiasi anchete figureaza si cea mai importanta firma de agenti de jucatori, GEA World (n.r. cu care se gasesc sub contract Mutu si Contra), condusa de fiul lui Luciano Moggi, Alessandro, interogat impreuna cu tatal sau de parchetele din Roma si Napoli pentru "concurenta neloiala" pe piata transferurilor.

Desi la prima vedere pare greu de crezut ca Mutu s-ar fi aruncat intr-un asemenea scandal cu consum de droguri, ipoteza e sustinuta de un articol publicat de "La Stampa". La scurt timp dupa ce Adi a parafat intelegerea cu Juve, in cotidianul torinez a aparut un material privind "ingineriile" facute de Moggi in cazul transferului atacantului. "Daca am fi malitiosi, chiar foarte malitiosi, ne-am gandi ca toata povestea cu cocaina a fost inventata de Moggi pentru a obliga pe Chelsea sa elibereze un jucator luat cu 22,5 de milioane de euro cu numai un an inainte", a scris, la vremea respectiva, ziarul.