Aflata in lupta pentru promovare, cu sanse mari sa ajunga in Divizia A, Universitatea Craiova incearca sa pregateasca terenul pentru batalia cu marile grupari din Capitala la toate capitolele, inclusiv la imagine. In aceste conditii, dupa ce i-a adus lui Stinga un ajutor de la PSV Eindhoven, pe Marin Koopman, si au anuntat prin vocea patronului Adrian Mititelu ca vor sa trimita la reciclare in Olanda patru-cinci antrenori tineri, oficialii olteni intentioneaza sa incheie un contract de colaborare cu formatia batava.

Foarte mult in ecuatia acestei intelegeri va conta relatia pe care antrenorul Stinga o are cu PSV, dar mai ales eventuala trecere a lui Andrei Ionescu, chiar si din vara, la formatia pregatita de Guus Hiddink. Acest lucru s-ar putea parafa la inceputul anului viitor, cind directorul de marketing Adrian Popa va pleca din nou in Olanda, pentru a discuta concret conditiile unui parteneriat cu managerii PSV-ului, inclusiv o eventuala sponsorizare de la concernul Philips.

Oltenii vor bani si tabela

Surse din cadrul clubului oltean sustin ca Universitatea ar accepta sa joace cu insemnele Philips pe piept din campionatul viitor in schimbul a cel putin o jumatate de milion de euro, indiferent de forma sub care vor veni acesti bani. Mai mult, aceleasi surse spun ca, de fapt, oficialii olteni vor solicita cunoscutului concern olandez construirea unei tabele moderne la Craiova, cea care afiseaza in prezent scorul pe stadionul "Ion Oblemenco" fiind uzata fizic si moral.

Citeste si:

"Ca director de marketing pot spune ca ar fi un cistig colaborarea cu PSV Eindhoven, dar, deocamdata, nu este nimic parafat. Intr-adevar, stadionul pe care jucam are nevoie de o tabela de marcaj moderna, dar cei de la PSV pot sa ne dea bani, echipament sau altceva. La concret vom putea vorbi abia dupa ce se vor termina discutiile", spune Adrian Popa, directorul de marketing al Stiintei.

"Leii" trec pe Puma

In plus, oficialii olteni sint decisi sa schimbe de la anul firma care ii va imbraca. Aceste discutii s-au mai purtat si in toamna, deoarece atit jucatorii, cit si oficialii clubului s-au declarat nemultumiti de modul in care decurge colaborarea cu Nike. Pe lista Stiintei se afla alte doua firme cu nume, Adidas si Puma, balata inclinind catre cea din urma, care are fabrica si in Romania. Problema se va rezolva in aceasta iarna, pentru a avea timp ca echipamentul comandat sa ajunga pina la vara la Craiova. Oltenii ar prefera o firma mai mica, dar cunoscuta, interesata de o eventuala colaborare cu Universitatea Craiova, in conditiile in care incheierea unei colaborari cu Puma ar fi o premiera pentru Divizia A, acolo unde si-au propus juvetii sa ajunga la finele acestui sezon.