Designul de brand pentru finala de la Bucuresti a Europa League, partida ce a avut loc in data de 9 mai, pe Arena Nationala, a primit premiul de platina la International MarCom Awards, la Dallas (SUA), informeaza uefa.com.

Potrivit MEDIAFAX, designul respectiv, realizat de agentia Designwerk cu sediul la Londra, a obtinut cel mai important premiu al categoriei Design de Brand pentru un Eveniment.

Premiile MarCom sunt conferite de Asociatia Profesionistilor din Marketing si Comunicare, organizatie internationala formata din mii de profesionisti din marketing, comunicare, publicitate, relatii publice si productie media.

Conform uefa.com, Designwerk a ajutat, in ceea ce priveste finala de la Bucuresti, la implementarea unei schimbari de strategie in legatura cu modul in care este privit si perceput evenimentul la nivel global. Conceptul s-a bazat mai mult pe brandul UEFA Europa League in sine, decat pe "un sentiment local", avand ca scop crearea unei constante de la an la an si o mai mare constientizare, in urma carora vor beneficia UEFA, partenerii sai comerciali, partenerii media si iubitorii de fotbal din intreaga lume.

Conceptul castigator la Dallas s-a numit "The Journey to Victory" (Calatoria spre victorie) si a imbinat sarbatoarea si energia finalei cu ceea ce este mai bun in Bucuresti. Elementul grafic distinctiv a fost folosit ca element vizual, intre altele, pe biletele pentru meci, pe acreditari, invitatii, pe panouri aflate in mai multe locuri la stadion, in vestiare, pe mapele de presa.

Echipa Atletico Madrid a castigat finala Europa League, la 9 mai, pe Arena Nationala, impunandu-se cu scorul de 3-0 in fata unei alte formatii spaniole, Athletic Bilbao.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.