Proiectul fotbalistic al Timisoarei prinde tot mai mult contur si se dezvolta pe zi ce trece. Dupa trei ani in care clubul a profitat foarte putin de impactul local pe care il are, se pun si bazele unui departament de imagine si marketing profesionist.

Cel care va primi foarte probabil aceasta misiune este Mihai Negut, omul din spatele campaniei electorale a lui Gheorghe Popescu, dar si al evenimentelor "Seara Campionilor" de la Craiova si Timisoara. Negut s-a intalnit ieri cu conducatorii banateni pentru a pune la punct bazele colaborarii. "Atat Poli, cat si noi avem toata deschiderea. Trebuie doar sa punem la cale un plan. Eu sunt multumit de ceea ce mi s-a oferit, ramane sa fie multumiti si cei de la club", spune Negut, care estimeaza ca la mijlocul lunii decembrie s-ar putea apuca efectiv de treaba. "Daca este totul ok ne vom ocupa de tot ceea ce inseamna marketing, PR, publicitate", a adaugat cel ce reprezinta firma "Making of".

Acesta a marturisit ca a studiat marketingul sportiv in orase precum Barcelona, Londra sau Amsterdam si are planuri marete si pentru Timisoara. "Eu cred ca este singurul oras din tara unde se poate face cu adevarat marketing sportiv! Din pacate, acesta este adevarul, altul nu stiu in tara. Imi doresc sa ajungem intr-o perioada de timp pe care o vom stabili ca Poli sa fie un brand national, nu doar regional. Sa se bata cu toate celelalte", a incheiat Negut, care crede ca este mai responsabila o colaborare intre firme fata de anagajarea sa intr-o functie la club.